سینمای ایران

«جنگ جهانی سوم» با محسن تنابنده ادامه دارد

فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم»، به نویسندگی هومن سیدی، آرین وزیردفتری و آزاد جعفریان و کارگردانی و تهیه‌کنندگی هومن سیدی این روزها در شمال کشور در حال فیلمبرداری است.

این اولین تجربه تهیه‌کنندگی هومن سیدی است و محسن تنابنده، ندا جبرئیلی، مهسا حجازی، نوید نصرتی، لطف‌الله سیفی و حاتم مشمولی از جمله بازیگرانی هستند که در «جنگ جهانی سوم» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم که اولین تجربه همکاری تنابنده با هومن سیدی است، آمده «من همونی هستم که لباس تنت کرد، آدمت کرد، بهت بها داد، من همونم…»

از عوامل اصلی که در این فیلم سینمایی هومن سیدی را همراهی می‌کنند می‌توان به حضور پیمان شادمان‌فر به عنوان مدیر فیلمبرداری، مهران ملکوتی، مدیر صدابرداری و محسن نصرالهی، طراح صحنه اشاره کرد.

همچنین الهام معین به عنوان طراح لباس، فواد بوربور، مدیر تولید، مهدی صیاد، طراح گریم و حسین خضوعی، دستیار اول کارگردان، رسول حسینی، برنامه‌ریز، ایمان کرمیان، جلوه‌های ویژه میدانی، فرید ناصرفصیحی، جلوه‌های ویژه رایانه‌ای و امید صالحی به عنوان عکاس در این پروژه حضور دارند.

«جنگ جهانی سوم» با سرمایه‌گذاری نماوا در حال تولید است و گفته می شود در واقع این اولین باری است که یک پلتفرم پخش آنلاین به ساخت یک پروژه سینمایی ورود کرده است.
«جنگ جهانی سوم» در واقع دومین همکاری نماوا با هومن سیدی پس از تجربه «قورباغه» است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا