تلویزیون

جلیل سامان: «زیرخاکی» را هم تعطیل کنید!

کارگردان «زیرخاکی» در پستی اینستاگرامی با انتقاد از مسوولان صداوسیما نوشت: «زیرخاکی» را هم تعطیل کنید.

روز گذشته روزنامه «هفت صبح» اعلام کرد همه 15مجموعه تلویزیونی که در مرحله پیش‌تولید و ابتدای راه تولید قرار داشته‌اند به جز «زیرخاکی» توسط مدیریت جدید صداوسیما متوقف شده‌اند تا توسط شورای معتمد رییس جدید سازمان برای آنها تصمیم‌گیری شود.

جلیل سامان که در سال‌های گذشته فصل اول و دوم «زیرخاکی» را با بازی پژمان جمشیدی و ژاله صامتی روی آنتن برده با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش به خبر تعطیلی همه پروژه‌های تلویزیونی به جز «زیرخاکی» واکنش نشان داد.

کارگردان «ارمغان تاریکی» نوشت: کاش زیرخاکی را هم تعطیل می‌کردید تا با هم بنشینیم فکری به حال امروز و فردای تلویزیون بکنیم! شما از زیرخاکی چه توقعی دارید؟ می‌خواهید با آن قدس را آزاد کنید؟! با این کار برای ما هم حاشیه به وجود می‌آورید و بسان نورچشمی تلویزیون آن را هم هم از چشم مردم می‌اندازید! توقف تولید 15سریال عملا فروپاشی تلویزیون است. مثل اینکه برای رفع مشکل آلودگی هوا فرمایش شود که نفس نکشید تا هوا پاک شود! چرخ را قبلا اختراع کرده‌اند! برای هر مشکل فنی و محتوایی دستورالعلملی وجود دارد. تغییرات باید به تدریج و در یک بستر معقول و منطقی اتفاق بیفتد نه با هیجان و رویاهای دست نایافتنی. با نیروی انسانی باقی مانده و ساختار فعلی تلویطیون تحول مثبتی رخ نخواهد داد مگر آنکه با رفع اشکال‌هاس اختاری و مدیریتی هنرمندان با تلویزیون آشتی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا