انتخاب سردبیرسینمای جهان

جدایی شکیرا و پیکه رسمی شد

خیانت به شکیرا، کار دست پیکه داد.

ارتباط 12ساله شکیرا و پیکه به پایان رسید.

سینماپلاک؛ جدایی شکیرا و پیکه زوج معروف ورزشی هنری پس از خیانت جرارد پیکه، خبر داغی است که توسط یک رسانه‌ اسپانیایی مطرح شد و در نهایت با انتشار بیانیه این زوج در موندو رسمی شد.

جرارد پیکه مدافع بلندقد و باتجربه‌ تیم فوتبال بارسلونا سال‌هاست که در رابطه با خواننده مشهور کلمبیایی شکیرا است و این دو در کنار هم صاحب دو فرزند به نام‌های میلان و ساشا هستند.

اما چند روز پیش رسانه‌ اسپانیایی «ال‌پرودیکو» مدعی شد که پیکه به شکیرا خیانت کرده است و این زوج به زودی و پس از ۱۱سال از هم جدا خواهند شد.

این زوج امروز با انتشار بیانیه‌ای به ازدواج خود خاتمه دادند. براساس خبر موندو در این بیانیه آمده است: ما بابت انتشار این خبر متأسفیم اما تایید می‌کنیم که از یکدیگر جدا خواهیم شد. به دلیل اینکه فرزندانمان اولویت ما هستند از رسانه‌ها و مردم می‌خواهیم که به حریم خصوصی ما احترام بگذارند.

گفته می‌شد که در ماه‌های اخیر پیکه تنها در آپارتمانی در شهر بارسلونا زندگی می‌کند و به همراه ریکی پوچ و دوستانش اوقاتش را سپری می‌کند. از سویی ترانه اخیر شکیرا به صورت تلویحی به جدایی اشاره کرده و به مدافع بارسلونا کنایه زده بود. همچنین این خواننده کلمبیایی حدود سه ماه بود که هیچ تصویری از خودش و پیکه منتشر نکرده بود و حتی تصویر پروفایل اینستاگرام خود را که عکسی از خودش در کنار این فوتبالیست مشهور بود، تغییر داده بود.

شکیرا خواننده‌ مشهور و ۴۵ساله کلمبیایی است که پدری با ریشه‌ لبنانی و مادری اسپانیایی دارد و نام فامیل او نیز مبارک است. این خواننده سال‌هاست که یکی از مشهورترین خوانندگان جهان محسوب می‌شود و رابطه وی با پیکه نیز از معروف‌ترین روابط افراد مشهور دنیا است‌. همچنین شکیرا به خواندن ترانه‌هایی برای ادوار مختلف جام جهانی فوتبال نیز شهره است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا