انتخاب سردبیرتلویزیون

تهیه کننده خندوانه: ماسک را با مجوز برداشتیم

جشن برداشتن ماسک در خندوانه با مجوز و سه شرط عملی شد.

جشن برداشتن ماسک در خندوانه با مجوز و سه شرط عملی شد.

سینماپلاک؛ صبح امروز کانال تلگرامی «خندوانه»با انتشار این ویدئو خبر از حذف ماسک تماشاگران حاضر در استودیوی این برنامه تلویزیونی داد.

ویدئویی که خیلی زود انتقاداتی را به دنبال داشت و دکتر مجید مختاری عضو کمیته علمی کرونا در گفت‌وگو با ایسنا درباره این اقدام گفته بود: وی افزود: خوشبختانه برنامه‌ تلویزیونی که اشاره می‌شود اقدام به برداشتن ماسک‌ها کرده‌اند را بنده ندیده‌ام و نمی‌دانم با چه دلیلی، علیرغم مستندات علمی شناخته شده از سوی سازمان‌های بین‌المللی، اقدام به برداشتن ماسک کرده‌اند؟ آیا واقعا افرادی از ستاد ملی کرونا، ستاد ملی واکسیناسیون کرونا یا کمیته علمی کرونا این مشورت را داده‌اند که می‌توان ماسک را برداشت؟ همین الان از جلسه کمیته علمی واکسن خارج می‌شوم و همه‌ شرکت کنندگان ماسک داشتیم و پروتکل‌ها و فواصل را رعایت کردیم و اصلا این بحث وجود نداشته که رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید کاسته شود.

خندوانه با این شروط ماسک را حذف کرد

ساعتی بعد اما سیدعلی احمدی تهیه‌کننده «خندوانه» در گفت‌وگو با تسنیم اعلام کرد برای برداشتن ماسک مجوزهای لازم را داشته‌اند.

احمدی گفت: کارشناسان پزشکی تأیید کردند و ما هم با اجازه شبکه و مدیران صداوسیما ماسک را حذف کردیم. هیچ‌وقت نگفتیم این برداشتن ماسک به معنای اتمام کروناست؛ اعلام کردیم شرایط‌مان به گونه‌ای است که امنیت داریم. برای این اتفاق سه شرط درنظر گرفته شده است؛ همه حاضران در استودیو باید سه دوز واکسن‌زده باشند و مدرک آن را نیز ارائه کنند، فاصله اجتماعی همچنان در استودیو رعایت شود و تهویه مناسب و پرقدرت در استودیو کار کند.

در ماه‌های گذشته و از ابتدای شروع کرونا، پس از آن که اغلب برنامه‌های تلویزیونی که با حضور تماشاگران ضبط می‌شدند، برای مدتی تعطیل شدند و یا با استودیوهای خالی از تماشاگر برنامه خود را ضبط کردند، «خندوانه» در فصل هفتم با کم کردن تعداد حاضران در استودیو و استفاده از ماسک و در فصل بعد با کم کردن فاصله اجتماعی و طراحی ماسک‌های پلاستیکی که لبخند تماشاگر پشت آنها دیده می‌شد برنامه خود را ضبط کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا