تیتر روزتلویزیون

تلویزیون دست به دامن سعید آقاخانی

در کمتر از 4ماه که از شروع سال 1401 می‌گذرد 8سریال ساخته سعید آقاخانی روی آنتن شبکه‌های مختلف رفته است.

سینماپلاک؛ سعید آقاخانی که به زودی قرار است «نون خ 4» را کلید بزند و مدت‌هاست سریال موفق «راز بقا» را در پلتفرم فیلم‌نت دارد، با سریال‌های خود حضور پررنگی در تلویزیون دارد و قرار است این حضور پررنگ‌تر شود.

این شب‌ها سریال «راه دررو» ساخته این کارگردان روی آنتن شبکه تماشا می‌رود؛ سریالی که خودش جایگزین «دزد و پلیس» ساخته دیگر همین کارگردان شده بود. از پنجشنبه 9 تیرماه هم «خوش‌نشین‌ها» دیگر اثر این کارگردان، قرار است به جدول پخش شبکه تماشا اضافه شود. جالب آن که آقاخانی، یکی از دو کارگردان مجموعه «روزگار خوش حبیب‌آقا» هم بوده که از شنبه 11 تیرماه روی آنتن این شبکه خواهد رفت تا ناگهان 3 سریال ساخته این فیلمساز به صورت همزمان در کنداکتور شبکه تماشا باشد.

علاوه بر این 3 اثر، در 3 ماه گذشته از سال جدید، 5 سریال دیگر از ساخته‌های سعید آقاخانی، روی آنتن شبکه‌های مختلف تلویزیون رفت: «عید امسال» از ۵ فروردین در شبکه آی‌فیلم، سریال «خروس» از 14 فروردین در شبکه امید، «دزد و پلیس» از 31 اردیبهشت در شبکه تماشا، «نقطه سر خط» از 20 اردیبهشت در شبکه نسیم و «نون خ 3» از 24 اردیبهشت در شبکه یک!

با پخش 8 سریال از سعید آقاخانی در کمتر از 4 ماه در شبکه‌های تلویزیون، به نظر می‌رسد مدیران صداوسیما تصمیم دارند کمبود سریال‌های کمدی جدید را با آثار این فیلمساز جبران کنند. این در حالی است که گفته شده او از تابستان تولید فصل چهارم «نون خ» را نیز آغاز خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا