نمایش خانگی

تغییرات «مهمونی» در فصل جدید/عدم حضور ستاره‌ها بار مهمونی را روی دوش عروسک‌ها انداخت؟

فصل جدید «مهمونی» با تغییراتی در دو پلتفرم فیلیمو و نماوا آغاز می‌شود.

سینماپلاک؛ فصل دوم «مهمونی» برنامه پرمخاطب پلتفرم نماوا، به طور همزمان از دو پلتفرم نماوا و فیلیمو عرضه می‌شود.

این مجموعه که فصل اول آن ابتدای سال 1401 عرضه شد و به سرعت عروسک‌هایش در دل مخاطبان جای گرفتند و بخش‌های مختلف آن در فضای مجازی به شکل گسترده وایرال می‌شد، در کنداکتور نوروزی دو پلتفرم قرار گرفته تا ایرج طهماسب که برای سال‌ها با کلاه‌قرمزی بخشی جدانشدنی از نوروز مخاطبان و دوستداران برنامه‌های عروسکی بود، برای دومین سال متوالی در نوروز با عروسک‌های جدیدش مهمان مخاطبان باشد.

بنا بر خبری که روابط عمومی فیلیمو از تغییرات فصل جدید منتشر کرده، در این فصل عروسک‌ها و اتفاقات جدید بخش اصلی این برنامه را تشکیل می‌دهند و این‌بار بیشتر، عروسک‌ها به همراه شخصیت‌های جدید «مهمونی» را پیش می‌برند.

این قرار گرفتن بار برنامه بر دوش عروسک‌ها، اتفاقی است که با توجه به شرایط جامعه در 6ماه دوم سال و قهر و یا ممنوع‌الفعالیت شدن تعدادی از هنرمندان به خاطر مواضع‌شان و احتمالا کم شدن تمایل هنرمندان برای حضور در برنامه‌های مختلف محتمل به نظر می‌رسد و اینکه در خبرهای روابط عمومی دو پلتفرم، برخلاف فصل قبل، اشاره‌ای به حضور مهمانان و چهره‌های شناخته‌شده عرصه سینما، تلویزیون و نمایش خانگی در این برنامه نشده است می‌تواند تاییدی بر این اتفاق باشد.

‌پخش فصل جدید «مهمونی» از اول فروردین ۱۴۰۲ همزمان در فیلیمو و نماوا آغاز خواهد شد.

‌حسن خدادادی، تهیه‌کننده و مجری طرح این مجموعه است و احمد فیاض، روجا بهبهانی، علی زرمهری و پانیذ زنگنه گروه نویسندگان این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، بهادر مالکی، سهیل مستجابیان، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی صداپیشگان این مجموعه‌اند و عیسی یوسفی پور، محمد لقمانیان، پیمان فاطمی، شیما بخشنده، علی پاکدست و نگار شهبازی، گردانندگان عروسک‌های این سریال هستند.

همچنین علی زرمهری، سهیل رهبر، زارع سارا صبری و احمد فیاض در فصل جدید «مهمونی» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پخش این مجموعه بعد از ایام نوروز نیز ادامه دارد و هفته‌ای یک قسمت پخش خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا