تلویزیون

امین حیایی با «دست‌های آلوده» و «شعله‌ور» در شبکه نمایش

شبکه نمایش در هفته پیش رو در بخش صحنه‌گران به مرور آثار «امین حیایی»، بازیگر کشورمان می‌پردازد. فیلم‌های خانوادگی ساعت 19 از دیگر برنامه‌های این شبکه در هفته آینده خواهد بود.

ساعت 13:
فیلم و تله‌فیلم های ایرانی شبکه نمایش از شنبه 15 تا 21 آبان پخش خواهد شد: «رهایی»، «روزی که مینا گم شد»، « شرخر »، «سجاده»، «جایزه برای بازنده‌ها»، «از یاد رفته»، «فرزند خوانده» نام فیلم‌های این بخش است.

ساعت 19:
فیلم‌های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت 19 شبکه نمایش است، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم‌ها خواهد بود: «خدانگهدار مادر»، «گذر از اندوه»، «یک ببر»، «فهرست آرزوها»، «زمانی برای رویا نیست»، «انگشتری یاقوت»، «درباره اشمیت».

ساعت 21:
«امین حیایی» متولد 1349 تهران، از بازیگرانی است که در سینما و تلویزیون موفق بوده و در بسیاری از آثار به یادماندنی حضور داشته است. از سریال‌های «روزگار جوانی» گرفته تا فیلم‌هایی مانند «اخراجی‌ها»، «شب» و «شعله‌ور». او به خوبی توانایی بازی در نقش‌های کمدی و جدی را دارد. حیایی برای بازی در فیلم «شب» موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر، از جشنواره فیلم فجر شده است.
فیلم‌های منتخب این بازیگر که هفته آینده از شبکه نمایش پخش خواهند شد، شامل این فیلم ها است: «مزاحم»، «شعله‌ور»، «رژیم طلایی»، «رز زرد»، «دست‌های آلوده»، «زن‌ها فرشته‌اند» و «جانان».

ساعت 23:
فیلم‌های ساعت 23 شبکه نمایش شامل این فیلم هاست: «بانکدار»، « یدک‌کش شماره 22» ، «آرزوی مرگ»، «خارج از دید»، «در دل جنگل»، «گانگستر، پلیس، ابلیس» و«شعبده‌باز».

ساعت 1 بامداد:
منتخب فیلم‌های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش: «اگر زنده‌ای شلیک کن»، «آرواره‌ها»، «قلب اژدها»، «جرمیا جانسون»، «عملیات سحرگاهی»، «نمک حلال» و «مردی از لارامی» هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا